The Place - Źródłosłów
22032
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-22032,,select-theme-ver-3.6.1,side_area_uncovered,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

The Place

Klient:

Euroland Investment SA

Zadanie:

Projekt mający na celu wykreowanie marki dla powstającego w Parku Wschodnim we Wrocławiu luksusowego osiedla dla najbogatszych Polaków. Pożądanymi wartościami komunikacyjnymi była w tym wypadku pewność siebie, wyjątkowość i ekskluzywny charakter. Tak powstała niecodzienna, oszczędno-prestiżowa (w myśl dewizy "less is more") nazwa oraz marka The Place. Towarzysząca jej identyfikacja wizualna, layouty materiałów reklamowych oraz ton wypowiedzi wspólnie pracowały na zbudowanie atrakcyjnego konstruktu mieszkańca - osoby zamożnej, odnoszącej sukcesy w każdej sferze życia, chcącej otaczać się podobnymi sobie "wybrańcami".

Date

styczeń 28, 2017

Category

Branding, Copywriting, Naming, Strategie komunikacji