ŹRÓDŁOSŁÓW BLOG - copywriting, strategia, branding
Blog Jana Czerniawskiego (Źródłosłów). Copywriting, strategia marketingowa, komunikacja z klientem - wszystko w jednym miejscu. Źródło słów, inspiracji i myśli.
blog, marketing, copywriter, strategia, analiza, mechanizm, program lojalnościowy, komunikacja marketingowa
1815
page-template,page-template-blog-masonry,page-template-blog-masonry-php,page,page-id-1815,,select-theme-ver-3.6.1,side_area_uncovered,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Dlaczego ŹRÓDŁOSŁÓW?

Być może wchodząc na moją stronę rzuciła Ci się w oczy nazwa marki. Dziwna, niemodna, niepraktyczna. Ma jednak jedną niezwykłą cechę: w fantastyczny sposób definiuje mnie i mój sposób pracy. Ta zaleta przykrywa wszystkie mankamenty. Chętnie Ci o niej opowiem, bo to coś więcej niż...

Po co komu marka?

Od kiedy pamiętam, ludzie wokół mnie mieli fanatyczny stosunek do marek. Nie mam tu wcale na myśli marketerów, nawet zwyczajowi rozmówcy w rodzaju sąsiadów, nauczycieli, czy towarzyszy niedoli w poczekalni do lekarza - wszyscy mieli mocno spolaryzowany stosunek do "metek". Albo wyznawcy, albo zwolennicy poglądu,...

2017 – koniec roku, obiecujący początek

Rok się kończy, ale dla mnie jest początkiem wielu nowych historii. Po pierwsze, w końcu postawiłem własną stronę. Żałuję, że wciąż nie wygląda i nie działa tak, jakbym chciał. Najbardziej boli mnie to, że przez lata pracy przepadło wiele ciekawych rzeczy, które robiłem, a które dziś...