RONIN HOUSE/STABIL SECURITY
Jeden z moich klientów postanowił założyć nietypową agencję ochrony, dla której konieczne było stworzenie tożsamości marki - od nazwy po identyfikację wizualną, layouty reklam, itd. Oryginalność jego pomysłu polegała na świadczeniu usług dyskretnie i z klasą - bez zatrudniania emerytów z grupą inwalidzką przebranych za klony Rambo i bez zbierania agresywnych "koksów" na osiedlowych siłowniach. Jakkolwiek by to trywialnie nie brzmiało, pracownicy agencji mieli naprawdę chronić, nie przyciągąć uwagi, nie przeszkadzać pracownikom firmy klienta w wykonywaniu codziennych obowiązków. Stąd narodziła się nazwa Stabil Security - podkreślająca misję marki, polegającą na zabezpieczaniu stałości procesów w obsługiwanych korporacjach. Kontynuacją tego konceptu było logo i cała identyfikacja wizualna, oparta na symbolu równowagi yin-yang wpisanym w inicjał litery "S". Komunikacja wizualna marki została zbudowana na podkreślaniu poczucia bezpieczeństwa i całkowitym wyeliminowaniu agresywnych, budzących niepokój elementów jak broń, umiejętność walki wręcz, itd. Dzięki tym zabiegom, marce Stabil Security udało się bardzo szybko osiągnąć wysoki poziom świadomości wśród przedstawicieli grupy docelowej i wygrać kilka znaczących konkursów na obsługę.
czerwiec 7, 2017
Branding, Naming