Krzesło dla prezydenta - Źródłosłów
strategia marketingowa, strategia komunikacji, Bill Clinton, marketing, copywriting
22779
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-22779,,select-theme-ver-3.6.1,side_area_uncovered,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Krzesło dla prezydenta

Klient:

Paged Meble SA

Zadanie:

Gościem specjalnym konferencji ABSL w Warszawie był Bill Clinton, ex-prezydent Stanów Zjednoczonych. Paged Meble SA, jako jeden z partnerów wydarzenia, miał możliwość zareklamowania się w dwójnasób: jako dostawca mebli na większość przestrzeni, gdzie odbywały się wykłady, prelekcje i networking oraz jako "prezentodawca" dla tego znanego polityka. Ustaliliśmy wspólnie, że idealnie będzie wręczyć prezydentowi krzesło, wykonane w autorskiej technologii Paged Prints, umożliwiającej wykonywanie trwałych nadruków na powierzchni drewnianych mebli. Moim zadaniem było wymyślenie projektu, możliwie atrakcyjnego, zabawnego czy zaskakującego. Ponieważ odbieram prezydenta Clintona jako osobę, która sama siebie postrzega jako spełnioną, chciałem w projekcie dać mu coś, czego nie byłby w stanie osiągnąć w inny sposób. Stąd wziął się pomysł na wkomponowanie jego twarzy w sławną górę Rushmore, gdzie dynamitem wyrzeźbiono w skale portrety czterech wielkich prezydentów USA (Waszyngton, Jefferson, Lincoln, Roosevelt). Ponieważ nad monumentalnym pomnikiem w Black Hills pracował Polak, Korczak Ziółkowski, krzesło dla Clintona wykorzystujące motyw tego miejsca można traktować jako kontynuację tradycji oryginalnego honorowania amerykańskich polityków przez Polaków. Sam prezydent, co widać na zdjęciach, był bardzo pozytywnie zaskoczony - zarówno treścią nadruku, jak i jego umiejscowieniem na praktycznym, wykonanym z naturalnego drewna, fotelu. Nie byłem na wydarzeniu, gdzie mu go wręczano, ale zdjęcia potwierdzają relację - dużo spontanicznej radości, efekt niespodzianki został osiągnięty.

Date

sierpień 16, 2020

Category

Strategie komunikacji