GP People - Źródłosłów
22049
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-22049,,select-theme-ver-3.6.1,side_area_uncovered,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

GP People

Klient:

GP People

Zadanie:

GP People to agencja pośrednictwa pracy, która w 2007 roku postanowiła dokonać liftingu swojej identyfikacji wizualnej. Marka okazała się na tyle ciekawa, że zakres zlecenia został rozszerzony - stworzyłem koncepcję nowego sygnetu, powiązanej z nim symboliki kolorów i "statycznej animacji" w znaku, która miała oddawać ciągłość procesów wewnątrz i na zewnątrz GPP. Ze względu na dość szczególne podejście agencji do swoich zadań (bardzo otwarta i uczciwa komunikacja pomiędzy potencjalnym pracownikiem a pracodawcą i vice versa) przygotowałem również koncepcję stylizowania tekstów ogłoszeń oraz procedur, które miały podkreślać wyjątkowość marki.

Date

styczeń 28, 2017

Category

Branding, Copywriting, Strategie komunikacji