Jeden z większych producentów sprzętu medycznego w Europie Środkowo-Wschodniej potrzebował nazw, nieszablonowej komunikacji i ciekawych rozwiązań dla layoutów katalogów dla dwóch nowych produktów: łóżka porodowego i łóżeczka dla noworodków. Przygotowałem dwie nazwy. Łóżko porodowe otrzymało imię "Freya" - od skandynawskiej bogini płodności, łatwe do zapamiętania i wymówienia. Łóżeczko dla noworodków zostało nazwane "Ovo" od łacińskiego frazeologizmu "ab ovo" (dosł. "od jaja" - "od początku"), dla podkreślenia unikalnej zalety produktu - umożliwienia stałego kontaktu matki z dzieckiem już od pierwszych chwil po porodzie. Freya, jako produkt klasy premium, doczekała się własnego brandingu. Ikoniczne, nowoczesne i atrakcyjne wizualnie logo, przedstawiające silną, pewną siebie kobietę miało uzupełniać komunikację zalet łóżka. Dla obu produktów powstał wspólny katalog, który w warstwie tekstowej i wizualnej podkreślał korzyści, wynikające z regularnego kontaktu skin-to-skin pomiędzy matką i dzieckiem w pierwszych tygodniach po porodzie. Uzupełnieniem strony wizualnej katalogu były zdjęcia wizerunkowe, dokumentujące emocje, związane z magią narodzin, radości matki ze szczęśliwego rozwiązania, itd.
Famed Żywiec
czerwiec 7, 2017
Branding, Copywriting, Naming