FREYA & OVO - Źródłosłów
22369
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-22369,,select-theme-ver-3.6.1,side_area_uncovered,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

FREYA & OVO

Zadanie:

Jeden z większych producentów sprzętu medycznego w Europie Środkowo-Wschodniej potrzebował nazw, nieszablonowej komunikacji i ciekawych rozwiązań dla layoutów katalogów dla dwóch nowych produktów: łóżka porodowego i łóżeczka dla noworodków. Przygotowałem dwie nazwy. Łóżko porodowe otrzymało imię "Freya" - od skandynawskiej bogini płodności, łatwe do zapamiętania i wymówienia. Łóżeczko dla noworodków zostało nazwane "Ovo" od łacińskiego frazeologizmu "ab ovo" (dosł. "od jaja" - "od początku"), dla podkreślenia unikalnej zalety produktu - umożliwienia stałego kontaktu matki z dzieckiem już od pierwszych chwil po porodzie. Freya, jako produkt klasy premium, doczekała się własnego brandingu. Ikoniczne, nowoczesne i atrakcyjne wizualnie logo, przedstawiające silną, pewną siebie kobietę miało uzupełniać komunikację zalet łóżka. Dla obu produktów powstał wspólny katalog, który w warstwie tekstowej i wizualnej podkreślał korzyści, wynikające z regularnego kontaktu skin-to-skin pomiędzy matką i dzieckiem w pierwszych tygodniach po porodzie. Uzupełnieniem strony wizualnej katalogu były zdjęcia wizerunkowe, dokumentujące emocje, związane z magią narodzin, radości matki ze szczęśliwego rozwiązania, itd.

Klient:

Famed Żywiec

Date

czerwiec 7, 2017

Category

Branding, Copywriting, Naming