Paged Meble SA
Kiedy budżet nie pozwala na stworzenie doskonałego stoiska targowego, najlepiej skupić się na komunikacji. W wypadku największych w Polsce targów wnętrzarskich Warsaw Home jednym z zadań było wypromowanie unikatowej technologii nadruku na meblach drewnianych (Paged Prints). Nie mając środków na stworzenie godnego wystroju stoiska, postanowiłem wykorzystać to surowe tło, by jeszcze mocniej zakomunikować obrazem wyjątkowość tej i innych wyjątkowych usług. Pod hasłem "FORMSHAPESOLUTIONS" stworzyłem wystawę, gdzie krzesła zostały potraktowane jak T-shirt lub obraz - grafiki, które obsługa nosiła na koszulkach lub znane dzieła popkultury zostały wydrukowane również na krzesłach. Efekt ten podkreślił Radek Deruba, znany VJ, który przygotował znakomite show w zakresie videomappingu - kontury krzeseł były dynamicznie obrysowywane, a na ich białych powierzchniach były wyświetlane rozmaite wzory, co intrygowało publiczność i zacierało granice pomiędzy rzeczywistym wzorem, a tym "z maszyny". Interaktywności wystawy dopełniała instalacja prysznicowa, gdzie przez cały czas trwania targów woda lała się na zabezpieczone przed wilgocią krzesło oraz interaktywny ekran, na którym można było samodzielnie zaprojektować własny wzór nadruku na krześle.
lipiec 5, 2020
Copywriting, Inne, Mechanizmy akcji promocyjnych, Strategie komunikacji, Targi